fredag 14 januari 2011

OKTOBER NOVEMBER DECEMBER

Oktober:

I oktober hängde jag med Sophie då och då. 

Jag hängde också med Tilde och vi såg ut så här:

Jag praoade på sporthuset med S&S.


Jag färgade håret.


Den 30 oktober for jag och mamma till Stockholm.

November:






Vi var fortfarande i Stockholm och jag köpte detta, haha:

Jag såg ut så här:

I början av november hängde jag med Sandra.

Nisse var fortfarande borta:(

Jag gjorde en otroligt fin mask på bilden, kommer dock inte ihåg om det var just denna månad.

Jag var och kollade på varje bandy match, och det har jag hittills också varit!

Jag fick ett barn med Sophie (som jag är förlovad med).


Dagen efter fick jag även barn med Sandra. Shh, säg inget till Sophie;)) ps. barnet heter dock SandEfina, det blev ett litet stavfel där!

Nisse kom äntligen tillbaka (efter 3 & en halv månad!)<3<3

Hade roligt med photo booth med S&S.

Kollade mycket på OC.

Hängde med Sophie senare i månaden.

December.

Började med en lista.




Jag for till Luleå.

Jag och Tilde bytte telefon och jag hade denna i en vecka:

Jag shoppade.

Jag kollade på Vampire Diaries och gamla avsnitt av OTH.

Jag fotograferade.

Jag såg ut så här ibland.
Julafton kom.

Det var alltså mitt år. Nu har jag lagt ut om alla månader år 2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar