onsdag 5 januari 2011

APRIL MAJ JUNI

April:


Jag hittade inga outfit-bilder från denna månad, så det skippar vi nu.

I April så började snön försvinna. Jag och Sophie firade det med att cykla, en massa!

Vi firade även det fina vädret genom att cykla och köpa glass och sedan sätta oss, med solbrillorna på, och bara njuta.

Jag var med pappa och Ville hemma hos fammo och lade nytt golv dit.

Jag köpte en ny mobil.

Jag fick en födelsedagspresent av Sandra och Sophie, 2 månader efter att jag fyllde år!

Jag fixade en ny header, på min gamla blogg då, hade inte gjort denna än.

Och sist men inte minst denna månad, jag fick en kusin, min sötaste Vilmar!<3

Maj:

I maj så köpte jag kläder till skolavslutningen.

Jag och Sandra njöt av solen.

Jag åkte motorcykel och köpte en massa gosaker med S&S inför konfalägret.

Jag var i Rokua, i Finland, på konfaläger. Det var stekhett där!!






Jag konfirmerade mig.

Träffade Vilmar med jämna mellanrum, typ.

Jag gick även en moppekurs.

Juni:
3 somriga outfits.

 Jag fick sommarlov.

Jag shoppade.


Det blev inte så många bilder från juni. Men detta var alltså april, maj och juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar