lördag 8 januari 2011

I tried to be normal once. Worst 5 minutes of my life.

Har inte varit så bra med detta bloggande den senaste tiden. Har inte haft lust och det är så segt internet här i stugan, som ni borde ha förstått vid det här laget.

Igår kom Tilde hit:) Jag var ensam här i stugan ett tag eftersom både mamma och pappa var och jobbade. Hade en lugn och skön morgon i min ensamhet. Fast ett tag när jag låg i sängen och försökte sova så inbillade jag mig att det var någon som öppnade dörren och smög omkring här inne, haha:D

Den där lugna stunden försvann direkt när Tilde kom vid halv 2 tiden;) Vi åt lite oså kollade vi på en film på datorn. Dessutom så kom Ville hem från Stockholm igår kväll. Inget hade han köpt till mig:'(

Idag har jag, Ville och Tilde varit ute på isen med skotern och madrassen bakom, skojskoj!;D Men sedan så svek båda två mig och drog hem, taskigt. Mammas kusin och min småkusin från Luleå kom på besök en snabbis. Nu ska jag fixa lite gosaker och sedan starta en film. Ciiiao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar