torsdag 20 januari 2011

I close my eyes and I can se att better day.



Mys på hög nivå.

Sitter just nu i min soffa och har ljus tända + en marabou varm choklad som väntar på mig, gött! Imorgon har vi so-prov, så måste plugga till det. Detta ska inte bli ett sådant inlägg där jag klagar. Men kan säga att idag på so-lektionen så gjorde vi frågorna som vi ska plugga på till provet. Vi har alltså en eftermiddag på oss att plugga, herra jestanes! Måste dessutom läsa ut min svenska bok som jag har typ 100 sidor kvar av. Vi började läsa den i måndags på svenska-lektionen och vi ska ha läst ut den imon!

Vi har varit på gymnasie-mässa på t-skolan idag med skolan. Jag, S&S var typ mest intresserad av fikat. Haha, nej men vi har ju redan bestämt oss för Kalix liksom. Så vi strosade bara runt där och glodde lite smått. Gjorde även nå blod test på vård och omsorg, dem stack mig i långfingret :'( Jag hade iaf normalt blodsocker, vettni!

Det blev ett längre inlägg än jag tänkt mig, skulle först bara typ lägga in bilderna och skriva att jag myser på;) Men nu ska jag tyvärr börja plugga. Haré!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar