lördag 15 januari 2011

The best things in life are free.

Halloja! Sitter just nu i mitt rum och myser med oth och godis + läsk;) Idag har det varit, och är fortfarande, super duper kallt ute! Tror att det är -26 ungefär just nu, och det har det varit typ hela dagen, något mellan -25 och -27 hela dan, burr! ;s

Har inte gjort något speciellt idag. Varit ut en sväng och gått på isen. Var inte så länge just för att det var så super duper kallt! Jag har kollat på flera oth avsnitt. Är helt fast och när jag inte har något annat att göra så kan jag sitta och kolla avsnitt efter avsnitt. Jag har bara 2 avsnitt kvar av säsong 3, så jag måste lägga in säsong 4 på externa hårddisken imorgon!;)


Haha, drickan kostar endast 1.90:- på Ica, så ni i Happis, passa på, finns i en annan smak också;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar