söndag 2 januari 2011

Sometimes things don’t end up like you planned, they get even better.

Idag (vet att det är söndag, men lek att det ännu är lördag!!) har det varit en lång dag! När jag knappt hade vaknat, nån gång just före 12, så kom Ville och sa att jag skulle komma med och åka skridskor på gränsvallen. Jag hann inte ens äta frukost, utan bara klä på mig typ och sen for vi. Det var jag, Ville, Malin, Jesper och Ina. Vi sköt på mål, stod i mål, tävlade från sida till sida och bara åkte runt. Var där i ungefär 2 timmar.

Sedan var vi hemma ett litet tag och efter ett tag for vi hem till Jesper. Vi har varit ute och ätit, varit inne och kollat på en helt sjuk film, Disaster movie (ännu en sån där parodi film!), spelat sällskapsspel. Först Ärligt talat, där skulle man gissa om, låt oss säga Ville, gillade dockor och sedan gissa om man tycker likadant som han. Jaa men något sådant var det. Oså har vi spelat ett frågespel som heter Sverige. Det var typ sjukt svåra frågor och vi spelade det i minst 2 timmar innan vi gav upp!;)

Vi kom hem för ett tag sedan. Jag har spelat mario på wii och varit vid datorn. Nu ska jag fortsätta spela. Ciao<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar