måndag 17 januari 2011

I can't believe Google is only 12 years old and it knows a lot more than I do.

Eyy! Idag efter skolan så stannade jag på aspen. Vi hade idrott sista timmen. Ni som har följt min blogg ett tag kanske kommer ihåg att jag skrev nån gång innan jul att Ville, min broder, + lite andra har haft bollspel på aspen. Nu har dem börjat med det igen. Och herra jestanes människor, kom för bubblan! 15.30-16.30 på Aspen, bollspel. 


Aa men iaf så idag hade jag 5 tränare, haha:D Det var bara jag som var där, förutom då dem som höll i det, d.v.s. Ville, Malin, Frida, Jesper K och Jesper J. Är man proffs så är man. Vi spelade handboll och jag ägde alla, hehe nee skojjjjar bara, typ;)

Senare när jag kom hem så hade jag asont i mitt knä ;s Alltså seriöst ett tag kunde jag inte ens stödja på högra benet för det gjorde så ont! Men det har lättat lite nu. Jag kan iaf stå och gå, men så fort jag böjer på det för mycket elr går i trappor, som jag gör nästan hela tiden när jag har rummet uppe, så göre ont!

Det var allt från mig idag. Nu ska jag läsa min bok. Vi har tydligen bara 1 vecka på oss att läsa svenska boken, så måste läsa mycket! Ciao<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar