onsdag 5 januari 2011

JANUARI FEBRUARI MARS

Vid den här tiden så ser man ju en massa inlägg där dem har skrivit om sitt år, alltså 2010 då, och då tänkte jag att jag också kan göra det. Men jag gör så att jag har 3 månader per inlägg. Alltså nu har jag januari, februari och mars och i ett inlägg senare, när det nu kommer, så har jag april, maj och juni. Och så gör jag ändå tills jag har gjort hela året.

Nyårsafton 09-10. Den började med att jag först var med familjen hem till bekanta och åt. Senare promenerade jag till Sophie, där vi chillade fram till klockan 11. Då for vi och kollade på först finska fyrverkerierna och sen svenska. Kommer ihåg att den kvällen/natten var lite vimsig för oss. För det första så glömde vi nästan bort att de finska redan är kl 11, på något vis fick jag för mig att det var en timme efter svenska. Men då kom vi på typ 10 i 11, så då fick vi skynda oss. Sedan när vi skulle se det svenska så var vi på fel ställe.


3 outfits från Januari - 10


Det hände inte så mycket i januari. Skolan började. Hängde mycket med Sandra och Sophie och bara chillade.

Februari:

Samma var det ungefär denna månad. Skola, vänner, chill. Var även i stugan och körde skoter, det var strålande väder.


Jag och Sophie praoade på Ica Maxi.


Jag fyllde 15 år.


Hängde med TL och RP.



Mars:

I mars var jag i Luleå ett tag. Där shoppade jag lite.


Jag gjorde inte så mycket annat i mars. Pappa fyllde år. Jag ändrade min frisyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar