söndag 9 januari 2011

JULI AUGUSTI SEPTEMBER

Juli:

Sommar<3 Jag älskar juli, det är så härligt!;)

I juli så körde jag och pappa till Övertorneå och hämtade en vespa till mig.

Jag var hemma hos Sandra.


Jag och Ville tog vespan till Säivis och besökte Elmas café som Malin och Elin hade.

Markus, Christin, Tilde och Vilmar kom på besök till stugan.

Jag och Ville var i Kukkola hos mommo och moffa.

Vi fick släktbesök från Östhammar + MCTV (Markus,Christin,Tilde,Vilmar).



Jag var och kollade på Eclipse i Luleå med mamma och Tilde.

Köpte ett halsband med mitt namn på.

Njöt av det fina vädret.


Var på bilresa på finska sidan med mamma, pappa, Ville och Malin. Vi åkte Silja Line (färja) som var ute till havs i ca. ett dygn. Bodde på ett hotell i Järvenpää och var på Linnanmäki (tivoli) en hel dag. Det var riktigt roligt.



Augusti:

Hittade bara en outfit från augusti.

Jag var hos frisören och fick en "ny" pannlugg.

Gjorde ett moppe prov 2 gånger. Första gången failade jag, men klarade det andra gången. 

Skrev ett lite annorlunda blogginlägg.

Våran katt Nisse försvann när vi hade honom i stugan:(

Skolan började. Vi fick våra datorer och hade roligt med photo booth;)


September:

 Vi fortsatte ha roligt med photo booth, speciellt i skolan på rasterna. En håltimme vi hade så satt vi och tog en massa bilder. Nedan ser ni två av dem. Om ni vill se alla, klicka här -->
http://hyvarinenn.blogspot.com/2010/09/theres-thin-line-between-dark-side-and.html

Ville fyllde år.

Jag var hos tandläkaren och fixade tänderna.

Jag var en hel del med Sophie.

Vi förlovade oss till och med!

Jag var i Luleå och gosade med Vilmar.

Mamma fyllde år och vi hade fest för både henne och Ville med släkten.

Nisse var fortfarande borta:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar