fredag 21 januari 2011

I want to die, see how many people would cry about it, then come back to life.

Idag har det varit en lång dag, så känns det iaf. Något som däremot inte var långt idag var skoldagen! Hade först engelska där vi typ inte gjorde något och sen so där vi gjorde ett snabbt, lätt prov, oså slutade jag, 0950! Promenerade hem och sen på mammas lunch for vi hem till fammo och åt.

Vid 1800 for jag, Sophie och Ville till Aspen. Det är friidrottstävlingar imon och jag & Sophie ska vara funktionärer;) Så vi har varit på aspen och fixat inför tävlingarna. När jag kom hem, det var nån gång mellan 2100-2130, så gick jag i bastun och efter det har jag kollat på oth.

Imorgon ska vi vara på Aspen redan klockan 9, gosh, det blir en lång dag. Nu ska jag surfa runt på internet, haha;) Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar