lördag 1 januari 2011

GOTT NYTT ÅR!!♥

Jahapp, då vart det ett nytt år, 2011..  Alltså alltid när det blir ett nytt år så skriver man ändå det förra året, alltså i detta fall 2010, det var just det jag gjorde nyss när jag skulle skriva 2011. Ajja, hoppas ni antecknar!;)

Gick ju och mötte Sophie tidigare. Sedan har vi spelat lite wii innan vi gick ut för att se de finska fyrverkerierna. Mathilda var också med oss ett litet tag eftersom hennes föräldrar var hemma hos oss! Vi mötte upp Ville, Malin, Jesper och Ina och gick med dem. Jag vet inte hur många gånger jag har ramlat/varit på väg och ramla, dessutom har Ville puttat både mig och Sophie i snödrivan! :'( Oså har jag typ ont i benen för att jag har gått med såna som har 3 meter långa ben och går 100km/h!! Och av nån anledning så har jag ont i mina storfötter, typ i naglarna, elr i tårna vette! Intressant igen jag vet, ännu mer och anteckna!

Nu ska jag kolla på något program. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar