tisdag 11 januari 2011

I don't care if you hate me, I don't live to fucking please you.

Heeelloo! Idag har jag varit med Soppi efter skolan, yepp. Först gick vi till henne och hämtade hennes kamera + videokamera. Sedan promenerade vi vidare hem till mig. Vi åt lite granna och sedan har vi kollat på oth. Hon for hem för ett tag sedan. Det var meningen att vi skulle fotografera något, det hör ihop med bild-lektionen i skolan. Men det gick ju sådär;)

Jag har kollat runt på en massa bloggar som är i kategorin fotografering. Har kollat lite fototips och sådant som dem har fotograferat och jag har fått grym inspiration och har sån lust att fotografera lite granna nu. Så ska göra det efter att jag skrivit detta inlägg;) Hehe, dessutom har jag öppnat min julkalender idag, det var då på tiden;> Men yes, nu ska jag börja fotografera. Tjing!<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar