söndag 31 oktober 2010

Shopping i Stockholm; dag ett

Tjeenare;) Idag har alltså jag och mamma åkt in till stan här i Stockholm och just nu bor vi på hotell:> Linda och Ella förde oss till tunnelbanan vid ungefär 12 tiden. Ella ville inte att vi skulle åka, och hon ville följa med oss, haha hon är så gullig!:D Igår så kom hon ibland helt plötsligt springandes mot mig och kramade om mig;)<3 Synd att vi träffas så sällan, 1 gång per år...


Ella igår:)


När vi kom in till stan så förde vi våra saker till hotellet och sedan gick vi ut på stan! Vi har shoppat loss, tagit en paus och chillat på hotellet, shoppat ännu mer loss, varit på bio; pappa på burk och chillat på hotellet. Jag har tagit ett bad och försökt få mina fötter att inte göra så ont, men det funkade inte, elr jo lite har det funkat nu ju, men jag ligger ju i sängen;)


 Halloween
 Min mat idag; Kyckling och potatisklyftor

 Mammas mat idag; ugnsbakad potatis


Utsikt från vårat hotellrum (dag)


-II-


 Har testat en massa kläder idag!


 Dagens inköp;

 2 halsband
2 7-packs armband
2 tröjor
jeans
leggins
BH
skor


Utsikt från vårat hotellrum (kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar