torsdag 21 oktober 2010

Välkommen MVG

Hejsan hoppsan!:) Idag vettni har jag haft finska-prov, och på det fick jag MVG, proo!;) Nej men det var lätt och jag hade bara nåt stavfel, alltså inte ett "riktigt" fel, om ni fattar vad jag menar;)

När jag kom hem så skulle jag stänga garageporten, men såklart hade den då fastnat så det gick ju inte, dessutom är både Ville och pappa i Luleå och Ville kommer hem först på natten och pappa kommer inte hem förrän på söndag kväll, så jag och mamma får försöka få ner den när hon slutar jobbet!;)

Dessutom hade en propp gått också, precis som på morgonen men då fixade pappa det, så telefonen funkar inte för batteriet har tagit slut och internet funkar inte heller för det är kopplat just dit vars det har gått en propp!!
   Men som tur var så har jag en internet-sak-dongel från stugan, så sitter med den nu :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar