måndag 11 oktober 2010

F1 trött l1ks0m :>

Tjabba tjeena!:) gosh vad jag är trött alltså!! Imorse så hämtade jag Sophie med vespan och det var typ som super duper kallt och köra till sporthuset!!;s
 
Idag har vi hängt lite kläder på galgar, fixat skor - dvs. prismärkt dem, ställt fram dem i butiken och lagt resten i lagret, det var många skor!!) och plockat fram lite varor.
 
Vi slutade som sagt 17.00 ungefär, lite tidigare fick vi sluta. Alltså seriöst på grund av typ kyla och av att jag för det mesta har stått idag så har jag haft växtvärk i ca. 3-4 timmar i streck, och då snackar vi verkligen växtärk, det var såå jobbigt!!
 
Men tack vare lite massage i fötterna (hehe), någon slags salva elr vad det nu var på fötterna, bastu/värme och en tablett så har det gått över nu:)

Som sagt så är jag super duper trött så nu ska jag resten av kvällen (tar nog lite facebook-pauser, hehe) vara i sängen och kolla på the oc/oth/huset fullt, vet inte ännu vad:) Jag vill kolla på OC men jag hittar inte det någonstans på internet att man kan kolla på det, ändå har jag förut gjort det, men det var på gamla datorn och jag hade den sidan som bokmärke och nu hittar jag inte det:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar