söndag 17 oktober 2010

Stockholm

Jaa som jag skrev tidigare så ska jag och mamma till Stockholm snart :D

Lördag den 30 oktober far vi till Stockholm. Planet går på förmiddagen. Från lördag till söndag ska vi sova hos min gudmor Linda och hennes söta dotter, min småkusin, Ella:D Lindas man Henrik bor ju också där såklart, men han ska inte vara där när vi är där!;)
 
På söndag så "flyttar vi in" på ett hotell, Scandic Continental, som vi har bott på en gång tidigare:) Då ska vi väl gå på stan lite antar jag:) Vi har inga riktiga planer för just då! Vi bor på hotellet i två nätter och flyger hem på tisdag eftermiddag...

Det ska bli riktigt roligt och fara till Stockholm igen:D Jag och mamma har varit där förra året och året innan det, på sommaren. Vi skulle fara den här sommarn som har varit också, men då for vi hela familjen + Malin ju på en annan resa i Finland:)

Det ska bli roligt och träffa Ella och Linda igen också:D Dessutom kan ju Ella prata nu:):) Hon är 2 och ett halvt år nu tror jag, elr nå sånt, 2-3 år iaf;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar