fredag 8 oktober 2010

I'm ridin' solo

Hehe, jaa Tilde har gästbloggat här, för er som inte vet så är Tilde min kusin som är 11 år:)
 
Hon kom hem till oss idag nån gång efter 15.00 och vi skulle föra henne till bussen som skulle gå 16.10 :) Men just när vi skulle fara, mommo och moffa satt redan i bilen och väntade på oss, så sa Tilde; månne om det är onödigt och fara till lule för markus (okej hon sa pappa, men markus är min morbror) och christin är ju ändå sjuka, jag kan ju stanna här! Haha, jaa så det blev så;)
 
Vi har varit och handlat, spelat mario cart, bastat och suttit vid datorerna, typ det har vi gjort :)

Imorgon får vi inte vara här hemma eftersom det kommer lite gäster hit till mamma och pappa, dem ska typ fira mamma, som har fyllt år, i efterskott:) Så då ska vi antingen till stugan och sova där med mommo eller så sover vi över hos mommo och moffa:P

Men vi får höras imorgon, nu ska jag spela på datorn, pusshej<3

Bild på mig och Tilde som togs sist hon var här:>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar