söndag 17 oktober 2010

I like, I like.

Sry för dålig uppdatering idag, har ju inte bloggat alls! Ajajaj!;)

Men jag har typ som inte haft tid. Har för det mesta läst idag! För imorgon ska jag ju ha läst klart min bok i svenskan och jag har haft en massa sidor kvar, men nu har jag bara 9 kvar:)
    Jag har även varit på stan med mamma och mommo. Först var vi på Rajalla. Egentligen hade ju jag och mamma lovat att vi inte ska dit något innan vi far till Stockholm (som jag helt har glömt och berätta haha men skriver i nästa inlägg!!), men nu var vi tvungna för vi kollade efter en vinterjacka till mig;) Och till mitt försvar så gick jag förbi allt utom jackorna, jag är duktig jag!;);)
    Vi hittade ingen jacka på Rajalla så då for vi till Stadium och Intersport och där hittade jag en perfecto!!:D Jag hade ju redan hittat en perfekt där, trodde jag. Men den kostade 1900 och den här jag nu har hittat kostar 1200 och är mycket bättre!;)

Vi har lagt undan den och ska mest troligt imorgon hämta den, eller på tisdag:) Vi ska se om pappa vill köpa den till mig, annars gör jag och mamma det, haha :D

Men jaa, nu måste jag typ plugga, har ju 3 prov denna vecka som väntar på oss!;s Vi hörs imorgon:)<3

En av bilderna jag tog igår i stugan, med våran systemkamera:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar