torsdag 7 oktober 2010

Kenza Tyra show

Har just kollat på Kenza Tyra show:) Efter att jag skrev sist så for ju jag och Sandra till församlingshemmet vid kyrkan på den där saken jag skrev om i nåt inlägg tidigare idag. Vi fick lite fika i början och sen lekte vi typ, haha:D
 
Är/var lite tveksam om jag verkligen ska göra det där eller inte. Nu fram till jul ska vi träffas var tredje vecka på torsdag och efter jul blir det varannan vecka på torsdag.. Men det lutar nog mot att jag ändå ska göra det. För det är ju ändå värt pengarna!;)

När vi kom hem från den där saken så var mamma, pappa och Ville just på väg till stugan en sväng, så vi följde med. Efter det har vi ätit och spelat mario cart wii:) Sandra for hem nån gång mellan 18.30-19.00 tror jag :>
 
Alltså jag är typ super trött och har varit det ändå sen 17-18 tiden något, så ska lägga mig i sängen nu och läsa!!
 
Imorgon har jag sovmorgon till 09.20 för vi har ingen engelska eftersom vi håller på och läser en bok och då behöver vi inte komma på lektion:) När vi börjar har vi so i en timme, sen har jag håltimme i ungefär 2 timmar och sen ska vi till t-skolan och göra något, efter det slutar vi, vadå chill dag liksom!;)
 
Men nu ska jag ner och dricka lite och sen läsa, pusshej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar