fredag 15 oktober 2010

Baby I like it

Godmorgon!:)<3 Imorse skickade Sandra sms 08.36 bara för att hon hade tråkigt!! Hon kan väl förstå att jag försöker sova vid den tiden:@ ;) Fast egentligen sov jag inte, men jag försökte, för jag hade redan vaknat när Ville och Malin steg upp:)

Snart ska jag iväg och hämta Sophie oså ska vi utföra våran sista prao-dag:) Dessutom ska vi ut och äta idag och fira att det är fredag typ haha :D Nej men på måndag var vi och åt på Backhus, på tisdag åt vi en baguette från Ica, på onsdag hade jag med mig rester av potatisgratäng och kött och igår, på torsdag, hade jag med mig rester av ris och kyckling:)

Men nu måste jag fixa klart resten av det jag ska fixa, pusshej<3

JUST NU:

Alma har kommit och lagt sig vid mig och är super duper mega mysig, jag vill ju inte lämna henne!;)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar