fredag 15 oktober 2010

Jag har givit dig allt och har ingenting kvar.

Tjabba tjena!:) Idag har det inte varit min och Sophies dag! På "jobbet" började vi måla lite och efter ett tag så råkade jag tappa båda tejprullarna i målarburken, haha :D Vi gick till OK och skulle köpa nya, men då var dem slut. Så då gick vi till rusta (dessutom är det iskallt ute, blåser dessutom!!) och köpte där. Men just när vi skulle öppna dörren till sporthuset (där vi praoar) så kom vi på att vi glömde kvittot, dem sa typ 3 gånger att vi skulle ta det, haha:D Jaa, vi skämdes ju inte lite!;)

Då ville vi inte vara kvar där så vi tog lunch och for till IKEA:) Där åt vi i restaurangen. Men det gick ju inte så bra där heller i början!
   Sophie hade bara mynt, blandat med kronor och euro, men då tog dem inte emot mynt i euro!! Så då fortsatte problemen, haha! Men efter ett tag så löstes det genom att ta av både min hundralapp och de mynt hon hade i kronor!;)

När vi hade ätit klart så vågade vi inte riktigt gå tillbaka till sporthuset, för vi skämdes ännu haha :D Så vi satt på en soffa där på IKEA och kollade i deras katalog:) Men till slut var vi tvungna att fara tillbaka.

Då galgade vi lite kläder, prismärkte och larmade dem och sen fick vi sluta, ungefär 14.30=)

Snart tror jag att Sophie kommer hit, hon ska sova över här:D Men jaa det här blev ett långt inlägg, men jepp, hejdå:)<3

JUST NU:
 Haha, även nu ligger Alma och sover på min säng:)<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar