måndag 18 oktober 2010

I'm standing where you left me.

Hejhopp!:) Idag har jag inte heller bloggat bra, ojojojojojojoj. Men har typ inte haft tid i skolan;) Tänkte göra det innan matten, men hann inte för då kom läraren just när jag började skriva...

Men yesbox. Idag var det bara jag och Sophie för Sandra var sjuk :) / :( Vi hade sovmorgon till 09.30, sköönt!=) Hämtade Sophie då innan... Sitter just nu vid min gamla dator, hehe ville testa den också lite, så att den inte känner sig utbytt;)<3 Den är typ grymt stor jämfört med min skoldator!!;)

Menmenmen, nu måste jag plugga lite! :'( Har redan glott lite på no:n så är inte så stressad över det. Men nu måste jag ju också kolla på finskan, goshgoshgosh! Men det är iaf bra att vi ska gå igenom sådant som kommer till provet imon på lektionen, oså har vi ju jobbat med det, så det kanske inte är så farligt;) Men jo, pusshej<3

Har på mig det här idag, gammal bild:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar