måndag 1 november 2010

Shopping i Stockholm; dag två

Skulle publiceras för flera timmar sen!!!

Hejsan svejsan!:) Även idag har vi shoppat, shoppat och shoppat lite till:D Jag har typ bara 200 kronor kvar, haha :D Men jag har köpt bra saker, som jag inte ångrar(Y) Se lista nedan på allt jag har köpt, även det jag redan har skrivit upp!;)

Idag vaknade vi vid 9 tiden och gick och åt hotellfrukost;) Sedan fixade vi oss och gick ut på stan och där började våran långa shoppingdag, del två!! Vi har varit tvungna att gå till hotellet ett tag och ta en paus för vi hade så ont i fötterna! Vi har även ätit på taco bar, det var mumsigt;)

Just nu chillar vi bara på hotellrummet och det har vi gjort ett tag nu:) Haha och gissa var jag är med datorn!?:D Jag ligger i badkaret!! HAHA:D Mamma kollar på tv och jag vill kolla på en serie på datorn, och jag har inga hörlurar, så då får man göra det bästa av situationen; d.v.s. gå in på toaletten och lägga sig i badkaret, hahaha:D

Men nu ska jag kolla på O.C. så vi hörs imorgon, pusshej<3

Min inköpslista:

SKOR

TRE TRÖJOR

JEANS & LEGGINS

BH & HALSDUK (SJAL)

KAVAJ

SMYCKEN
+ HALSBAND SOM JAG INTE HAR PÅ BILD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar