lördag 2 oktober 2010

Who do you hold in the dark of night?



Ni får en gammal bild eftersom jag verkligen inte fastnar på bild idag! Bättre än inget iallafall!;)

Jag for inte på en cykeltur idag! Det är för kallt ute och dessutom har jag gjort annat. Efter att jag stigit upp så gick jag ut där pappa höll på och såga ved. Vi har jobbat som djur, typ.. Jag och mamma har fyllt skottkärror och gått fram och tillbaka mellan pappa och ladan och fört ved, till ladan då, sedan har vi även lastat upp allting... Det var tungt!;)
   Efter det hämtade vi Ville från Säivis och förde honom + Malin och Sofia till stan. När vi kom tillbaka till stugan så åt vi. Efter det har jag inte gjort något speciellt, haft tråkigt! Men nu ska jag läsa min nya tidning... Har ingen film eller någon serie att kolla på på datorn och det laggar för mycket för att kunna kolla på internet och jag har kollat allt som går att kolla på internet, så därför läser jag. HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar