lördag 30 oktober 2010

Elsas mode

Hej på er!:) Efter att jag skrev sist så har vi åkt tunnelbana till Stureplan och då hämtade Linda och Ella oss från stationen oså for vi hem till dem:P Vi har pratat, ätit god mat och jag har lekt med Ella (som är ungefär 2 och ett halvt år och såå söt) och kollat på pippi långstrump med henne hehe :D

Hon har verkligen mycket energi!! Hon har en leksak som spelar musik och när musiken spelade så har hon hoppat runt, dansat och sprungit runt bordet flera varv och runt i huset, hon blir aldrig trött, haha!:D

Senare mot kvällen har vi suttit och kollat på tv, elr tvn var på men vi kollade på Ella mest som var galen och pratade, och åt godis:D Och tror det eller ej men just nu ligger vi faktiskt i sängarna!! Vi är trötta efter en massa resande; bil,flyg,buss,tunnelbana,bil igen!;) Men jag ska börja läsa min nya bok nu; (rubrik), hade tänkt börja läsa den för ett tag sen, men sparade den nu till resan ist;)

Godnatt, hörs imon<3

Jag och Ella sommaren - 09:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar