torsdag 14 oktober 2010

Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaka.

Tjoo!:) Även idag fick vi sluta ca. 2 timmar tidigare, har fått det typ varje dag tror jag, men det är skönt!:D När vi hade slutat så for jag och Sophie och tankade min vespa=) Efter det förde jag hem henne oså for jag själv hem.

Just innan 18.00 så for jag, Ville, Sofia och pappa till gränsvallen där vi kollade på bandy:) Det var HT mot Karlsborg, men bara en träningsmatch. Haha, det blev 20-2 till HT, lite överlägset;);) Men nog för att HT är i den högsta nivån och Karlsborg var typ 2 under:)

Efter ungefär halva matchen så for Soffi, men då kom Malin:) Vi var hemma lite efter 20.00! Nyss har jag kollat på Kenza och Tyra show och nu måste jag läsa min svenska-bok för den ska vara utläst snart. HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar