torsdag 3 maj 2012

You don’t know you’re beautiful.

Hade ännu ett nationella prov idag. Denna gången var det skrivuppgift i engelska. När jag gjort klart den åkte jag hem med tidiga bussen eftersom jag mådde dåligt. Bussen gick direkt till busstation här i Happis så jag fick gå från busstation till Sophie (där jag hade lämnat min vespa på morgonen, som jag btw hade tagit för att jag fick lite bråttom så hann inte ta cykeln) och sen köra hem.

Idag är det kvällskola som står på schemat, 17.00-21.00.... Det jobbiga är ju att den senaste bussen jag kan ta är 15.10 så är framme innan 16.00 och Ida/Sophie överger mig och kommer inte förrän typ just före 17.00... Ska jag åka, eller ska jag inte, hmm (är ju sjukanmäld för tillfället). Och btw, om jag åker till Kalix igen så träffar jag inte mamma förrän på söndag. Hon och mommo ska till Stockholm idag så hon har hunnit åka innan jag kommer hem :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar