onsdag 30 maj 2012

Have you ever wondered why pictures are square when the camera lens are circle?

Haha ojoj, det enda Sophie skriver till mig är detta (jag tror hon är arg):


Hej! Har visst glömt och blogga, sen söndag. Förlåt (Sophie). Nå men jaa vad har hänt då? På måndag var det skola, sen Rajalla efter skolan med Sandra och Sophie. Först åt vi kycklingsallad. Tisdag; hade sovmorgon till 09.50. Hade idrott där vi spelade volleyboll och någon frisbee sak, sen slutade vi. Jag fick ett skräp i ögat och hade det i 5 timmar. Gjorde lite ont ska ni veta. Men sen kom min super-mamma-som-utgör-mirakel och fick bort det. Var på gymmet, kollade på dh och sov. Idag har jag haft finska och nu är den kursen officiellt slut, yeey. Har snart historia och sen slutar jag, och är ledig imon och på fredag. HEJDÅ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar