tisdag 1 maj 2012

Cinderella didn't have to take off her dress to get her prince charming & neither do you.

Idag har jag vaknat för tidigt och har inte sovit nog många timmar. Redan vid 09.45 for jag hemifrån med pappa. Det var ju det här årliga 1 maj tåget i Torneå och Kemi med en massa motorcyklar (jag räknade till minst 350 motorcyklar i Kemi) och coola bilar. Vi kom hem vid halv 2 tiden och då var jag trött, stel och hade ont i rumpan, hehe. Senare så for jag med pappa till Ica och inverterade hans saker som han har där. Det tog emot när vi skulle fara. Jag var så trött så jag ville hellre bara stanna hemma. Men det gick fort och var lätt.

Jag kom nyss från bastun och nu måste jag läsa min bok. Den ska vara utläst imorgon och jag måste göra en muntlig redovisning om den. Känns som att allt ska vara muntliga redovisningar nu för tiden, alltså seriously, en muntlig redovisningen på en bokrecension, hur fan ska det gå...

Lite bilder från de tre senaste dagarna:

Rejält med vatten över vägen på väg till stugan.


Maten igår; flintastek och potatissallad



Myyycket folk i Kemi idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar