tisdag 1 maj 2012

That awkward moment when your parents' guests arrived and you didn't make it to your room in time, so now you have to socialize.

Valborg igår alltså. På början av dagen hjälpte jag Ville att byta däck på hans bil. Sen så var vi till Ica med Sophie och Jeppe och sen for vi hem till oss. Då hade vi typ vatten-ballong-krig. Kaos. Sen så kom även Frida till oss och då grillade vi. Oså kom det även mer folk senare.

Vi var ute med bilarna och glodde runt. Majbrasan var typ inget. När vi kom dit så brann det knappt och det var knappt nå folk där, så vi drog vidare. Ena bilen, som jag inte var med i, var tråkiga och drog hem till oss, medan den bilen jag var i (som btw Sophie inte var i, utan det var jag, Ville, Jeppe, Peter och Rasmus. Jaa men vi hade typ separationsångest, haha). Sen övertalade vi iaf de andra att komma till max oså köpte vi lyxshake och sen for vi trots allt ner till stranden och var där en kort stund, inte alls länge dock. Vi for hem och spelade monopol och great som jag är så vann jag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar