onsdag 9 maj 2012

Don’t ever put your favorite song as your alarm clock songs. You will hate it for the rest of your life!

Tjenare! Igår hade jag kort skoldag. Först engelska där vi bara lyssnade på några bokrecensioner och sen idrott där vi bowlade. Slutade vid 11 tiden och åkte då hem med bussen. Åt lite hemma och kollade på ett oth avsnitt och sen for jag till gymmet med Sophie. Senare på kvällen har varit på Aspen där bl.a. Ville och pappa har gjort ett löptest (eftersom dom är fotbollsdomare), jag var sekreterare. Efter det åkte jag till Ica med Ville och Malin och köpte kladdkaka oså åt jag den medan jag kollade på desperate housewives.

Just nu är jag i skolan. Jag börjar först klockan 10, men bussen gick halv 9. Blir en konstig skoldag idag. Snart har jag finska (som jag egt skulle haft direkt på morgonen, men vi flyttade fram den två timmar). Sen har jag hål i 3 timmar och sen har jag nationella muntliga i engelska. Ciao<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar