onsdag 9 maj 2012

When I Die, Someone Should Keep Updating My Status To Freak Out People.

Hej igen. Nu har jag slutat för dagen. Elr jag gjorde det för ca. 1 timme sen. Hade som sagt finska första timmen. Jag var den enda eleven där idag, utav 3 hehe, så jag fick mycket hjälp. Sen så har jag kollat på oth på väntan på att jag skulle börja engelskan. Då gjorde jag alltså nationella muntliga, med Amanda. Gick nog bra. Men jag ska alltid vara så jäkla nervös inför muntliga saker, hate it. Sen så var vi klara typ 5 minuter innan bussen skulle gå, och jag är ju tvungen att gå till centrumvägen, så det hann jag inte. Därför är jag fortfarande i skolan och bussen går 20 i 4 från busstation, men nu kommer den iaf förbi skolan.

Som tur är så är jag ledig imorgon, skööönt, och sen är det skoldag till 11 på fredag och sen helg. Hörs nån gång i tiden, heiparalla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar