tisdag 15 maj 2012

That special feeling when a baby grabs your finger with their whole hand.

Igår var det alltså måndag igen. Hade dubbel matte-pass och sen samhällskunskap. Efter skolan åkte jag hem med pappa. Hann vara hemma i ca. 1h oså for jag till Kalix igen med hela familjen. Dem skulle kolla efter kostym till Ville som han ska ha på balen, eller var det studenten, eller både och.. Jag vet inte, det var iaf en kostym, hehe.

Nu är det tisdag och jag är super trött, skulle helst bara vilja ligga kvar i sängen. Men får tänka positivt, imorgon är sista skoldagen och sen har jag långhelg. Förresten så skulle vi egt ha golf idag på idrotten, men på grund av vädret ställdes det in och det blir gym istället. 1. det är sol ute och inga moln i närheten 2. jag ville spela golf, hahaha 3. det blir två gympass för mig och Sophie idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar