fredag 25 maj 2012

No matter what you'll never see me cry.

Nu är det helg igen och det är super skönt! Idag i skolan har jag haft en kort samhällslektion, och gick mitt i den för att ha ett 20 minuters långt matte nationella, muntliga. Slutade halv 10 och åkte buss hem direkt efter. Har sedan hunnit göra lite småsaker. Kollat på oth, vikt tvätt, ätit och varit på Rajalla med Sophie. Oså har ju varken tv-kanalerna, hemtelefonen eller internet funkat under hela dagen hemma..........

 När mamma slutade så for jag till stugan med henne och mommo och nu är vi här. Det är lovat fint väder hela helgen och nu håller vi tummarna att det stämmer! Imorgon ska jag sola och njuta av vädret (om det nu är fint väder) och på kvällen ska vi bada tunna. Egentligen skulle vi till Luleå eftersom min kusin Tilde blev tonåring under veckan, (kan ni fatta det, tonåring!!!), men dom har blivit sjuka där så det blev inställt :(

Bild på mig och Tilde för någon månad sen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar