lördag 19 maj 2012

My mirror and camera have two completely different ideas of what I look like.

Hallåååjsan! Igår var vi inte i pyjamas hela dagen, som på torsdag, hehehe. Jag och Tilde var en sväng till godisaffären med Markus och köpte en gemensam godispåse, som typ är slut, haha. Sen så var vi också ute ett tag, jag och Tilde med en varsin cykel och Markus och Vilmar promenerade. Vi gick till en lekpark och jag och Tilde var lika lyckliga som Vilmar var, HAHA. Sen så var det lite kaos när vi skulle tillbaka. För att vi skulle komma hem snabbare så cyklade Markus och jag & Vilmar satt på packisen, och Vilmar skrattade. 

Idag vaknade jag halv 7 ungefär, som de två tidigare morgnarna. Men den här gången var jag smart och lägga på musik i mitt headset så jag somnade om och sov i ca. 2 timmar mer. Jag och Tilde har varit till lilla Ica en sväng med cyklarna och pantat burkarna. Oså har vi suttit ute ett tag (äntligen är regnet borta, och solen tillbaka). Nu är alla utom jag och Tilde på storheden en sväng. Vi blev kvarlämnade som städtanter. Tilde dammsuger just nu sitt rum och jag har dammsugit ungefär resten av huset före. 

Långt inlägg, men en sammanfattning är iaf att jag har det bra här i mitt andra hem ;) HEJDÅ.


1 kommentar: