onsdag 2 maj 2012

If only you could see what I can see.

Nu är långhelgen slut och idag har jag varit i skolan. Är dock väldigt skönt när det känns som att det är måndag oså inser man att det är onsdag! Hade finska första lektionen. Skulle ha historia andra lektionen, men Thomas var inte där så vi hade hål i 2,5 timmar typ. Hade sist engelska och fick sluta 2 timmar tidigare. Fast det var ju inte så roligt att jag ca. 20 minuter efter att vi slutat kom på att ringa till pappa och fråga om han passerat Kalix än, och då hade han gjort det, 10 minuter tidigare!! Så vi fick vänta på bussen i 1h. 

Jag har nyss kollat i fotoalbum från när jag och Ville var små med mamma. Om man ändå skulle var så gullig nu som man var då, haha. Bara för det så får ni nu en massa bilder på mig som liten.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar