tisdag 22 maj 2012

"Mom, I have good news!!!" "What? Did you get an A on your math exam?" "I said I have good news, not a miracle.

Tyckte att rubriken passade in lite eftersom jag har haft matte nationella i skolan idag. Det var faktiskt den enda lektionen jag hade idag och satt på bussen på väg hem redan 09.50, inte illa. När vi var i Happis så hämtade jag och Sophie hennes pengar från henne och sen for vi till Max och åt. Sen så for jag hem och har suttit ute på altanen i mer än två timmar. Det har varit/är underbart väder. Jag var tvungen att byta om efter ett litet tag eftersom det var så varmt, så har suttit sen i shorts och t-shirt. Har ju fått färg till och med, vilket man verkligen ser på benen eftersom jag hade shorts, haha. Snart ska jag till gymmet med Sophie. Men först ska jag kolla på grey's anatomy. Nu får ni bilder, yeeey!

I Luleå:


I Kukkola (MYCKET vatten!):





Idag:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar