söndag 6 maj 2012

I Wish I Had A Theme Song That Played Whenever I Did Something Awesome.

Ojdå, sist jag bloggade var fredag morgon. Har helt och hållet glömt bort bloggen, förlåt (Sophie). På fredag kväll hängde jag iaf med Sophie. Sen så kom Ville och Malin och störde oss. Vi hade det lugnt och trevligt i vardagsrummet, så kommer dom och lever om och startar tvn, där det var hockey, på hög volym. På lördag lämnade alla mig hastigt och lustigt.

Jag kände mig lite övergiven; mamma var/är i Stockholm, pappa var i stugan och Ville for till Luleå. Sen så kom iaf pappa och då for jag till Inter sport med honom och köpte träningskläder; tights och t-shirt. Sen så var vi ett tag på fotboll på gränsvallen. Senare kom Sophie och vi kollade på en film.

Idag har tiden gått bara så där. Jag låg i sängen och kollade på en film och helt plötsligt kom Ville hem och klockan var nästan 4, oops. Har varit ut en sväng med pappa, bland annat till Ica. Sen så har jag pluggat på Afrika kartan, har förhör på den imon, och nu kan jag hela, t.o.m. mini-mini-mini länderna, yeey. En annan yeey sak är att mamma kommer hem inatt. Fast mindre yeey är att jag typ inte träffar henne förrän imorgon efter skolan.
(Jäklar vilket långt inlägg!!)

Ikea mat med Sophie på fredag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar