torsdag 31 mars 2011

I want you by my side, just to help me dry the tears that I cried.

Tjabba! Nu äre faktiskt så att jag har helg. Vi är lediga imon och det är super duper skönt! 06.50 imon hoppar jag och Soppi på bussen som tar oss till Luleå, där ska vi shoppa! Sedan ska vi kanske hänga hos mig, fast det är inte bestämt ännu. Annars blir det stugan...

Idag dansade/spelade jag lite just dance. Det är som ett träningspass alltså, om man kör seriöst då! Svårt är det ibland, men träning ger färdighet. Jaa men jag tog iaf ett pass och sedan gick jag i bastun. Nu ska jag kolla på OC. Ciao<3

Tappade min mobil idag utanför mommo och moffa på trottoaren. Kom hem och hittade inte mobilen oså fick jag typ panik. Ringde då mommo, hon gick ut, och där hittade hon mobilen, haha :D Åkte direkt och hämtade den!;)) Lite smutsig var den ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar