söndag 13 mars 2011

It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.

Tjäna! Sitter på bussen just nu med mamma & Tilde och är på väg hem efter en helg i Luleå:) Har inte orkat blogga tidigare, har bara myst på. Igår kom mamma och Ville på besök. Pappa skulle göra något i Luleå, så då kom dom med och hälsade på under tiden. När Ville och pappa for hem så stannade mamma kvar över natten.

Haha, jag hade en bra start på dagen idag. Tilde kom till mitt rum med Vilmar och väckte mig, det är våran morgontradition när jag sover där haha. Men jaa så då satt han i min famn när jag låg ner och han var lite galen så han råkade sparka mig på näsan! Det gjorde ju lite ont oså. Jag stannade i sängen och tänkte bara ligga där. Men så kände jag blodsmak i halsen, så var tvungen och gå till toaletten. Då märkte jag att jag hade börjat blöda en massa näsblod;s Jag känner fortfarande lite blodsmak i halsen/munnen, fast jag har ätit både frukost och lunch, druckit vatten och borstat tänderna!

Lite lång inlägg hära, men jepp, tjingeling!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar