lördag 5 mars 2011

The hardest part of saying goodbye, is have to do it again every single day.

Tjabba! Vaknade vid 10 tiden idag kanske, elr lite efter, har ingen aning faktiskt, haha.. Åt lite frukost och gick sedan ut. Skulle med Ville ut på isen och åka skidor. Han stack iväg direkt. Jag fick lite problem, innan jag ens fått på skidorna! Det är ju en liten nedförsbacke från våran stuga ner till till isen.

Jag skulle starta högst uppifrån. Men då tappade jag ena skidan och den gled ner halvvägs. Då gick jag ner till den. Sjönk inte en endaste gång när jag gick ner. Men när jag var nere vid den och skulle ta på skidorna, ja då började jag sjunka, inte bara en gång, utan flera gånger.. Oså fick jag inte på skidorna. Jag blev på dåligt humör, för inget gick som det skulle. När jag hade fått på mig ena skidan, då kommer Ville tillbaka och säger att han var klar.

Så var det med den skidturen. Men snart kommer Tilde hit och ska sova över till måndag, så det blir roligt:) Då ska iaf jag och Tilde ut och åka skidor, och då ska det gå bättre!!;) Oså ska vi ju såklart köra skoter också, det är ett måste!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar