tisdag 8 mars 2011

And now you're gone, there's like an echo in my heart.


God morgon! Har vaknat redan vid 9 tiden idag, men har inte stigit upp än. Om ungefär en timme ska vi hämta mamma från jobbet och fa ut o äta. Så måste stiga upp snart. 

Har ju inte skrivit sen lördag, tror jag, alltså text då, bilder har jag ju lagt in. Men vi har ju varit i stugan, Tilde har varit på besök, och det har Malin också. Vi har åkt skoter, åkt skidor (gick inte bra!!), åkt lite mer skoter, varit ute, varit inne, varit lite mer ute, åkt lite mer skoter, och så fortsätter det. Har iaf varit en riktigt bra helg i stugan.

blev riktigt irriterad igår. Jag hade gjort en sak på datorn, på pages, hur snyggt som helst, alltså för min egen skull, inge skolsak. Det blev iaf 14 A4 sammanlagt (!!) och just när jag var klar så börja det lagga och det försvann! Fan vad jag blev irriterad då...

Nej men hörni, nu ska jag stiga upp, haré bra, ciao<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar