fredag 25 mars 2011

It's friday night, I barely made it through this week.

Hej på er! Riktigt skönt var det idag med bara en lektion. Slutade redan 09.10. Då kom Sophie hem till mig och vi har chillat lite. Ungefär halv 1 förde mamma in oss till stan. Vi började med en fika på nya konditoriet. Sedan promenerade vi till Rajalla. Jag köpte inget, men lade undan en skinnjacka.

När vi var klara på Rajalla så promenerade vi till Ikano. Köpte lite godis på Candy World, det var allt. Ville också köpa en tröja på Stadium, men gjorde inte det. 

När mamma slutade så for vi till Rajalla och jag köpte skinnjackan. For sedan till Ica och handlade lite, förde hem Ville och nu är vi i stugan. Och duktig som jag är så glömde jag min dataladdare hemma, OCH jag har bara 6% kvar, så snart dör den. Lyckat Josse, lyckat!;s

Nu ska jag kolla på OC! Ciao<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar