torsdag 3 mars 2011

There are things that are known, and there are things that are unknown. And in-between there are doors.

Go' kväll! Tänkte först egentligen inte blogga eftersom jag inte har något speciellt att skriva, förutom det gamla vanliga med skolan, men kan väl blogga ändå så att det blir lite uppdatering istället för bara en massa dagens outfit bilder, som jag för övrigt har varit ganska aktiv med på den senaste tiden!

I skolan har vi haft svenska, so, matte, finska och hkk. Har gjort en fronter-uppgift på svenskan, jobbat med frågor på so:n, varit riktigt, riktigt duktig på matten, detsamma på finskan och på hkk:n gjorde jag och Sophie kycklingsallad och vi lyckades bra! Det har vi faktiskt gjort varje gång denna termin och varje gång blir vi typ lika förvånade, haha vad mycket vi tror på varann liksom!:D

När jag kom hem så hade det kommit ett brev om att mitt AM-körkort (moppe/vespa) har kommit. Då for vi för att hämta det. Vi for till ica eftersom pappa skulle handla samtidigt, men där sa dom att vi ska till det andra stället som man kan hämta på, och då var det såklart stängt, så det får bli en annan gång.

Efter det har jag duschat och oth-nörd som jag är så har jag ju såklart kollat på det!
     Nu blev detta ett längre inlägg än vad jag hade tänkt mig, nåja, nu ska jag läsa min svenska-bok som ska vara utläst till imon! Ciao<3

PS. herra jestanes, redan på dag två i den där bildsaksgrejen så misslyckades jag! Men nu gör jag så att jag inte lägger ut bilder varje dag, utan när jag känner för det. Är ju dessutom lite svårt när jag liksom bara har två vänner (!!) och det blir ju lite uttråkat kanske och bara se på typ likadana bilder varje dag!

PS2. Och det här med bilderna från när vi firade mig förra helgen, dom kommer, jag lovar, vet bara inte när!!, men ska försöka så fort som möjligt, men inte idag iaf;)) Kanske imon för då har jag en lång håltimme så måste ju ha något att underhålla mig med!!

2 kommentarer:

  1. sophie tha beeessstt4 mars 2011 kl. 09:33

    hej josse, jag vet visst är vi bra på hkk!! Vi äger ut ALLA med våra matlagnings skills. Appro på Skills i OTH, han är cool, och appråpå oth så vill jag kolla på oth, hejs!! ...dock inte ännu..

    SvaraRadera
  2. Jaa, vi är king på hkk!!:D Haha, jorå han den där Skills är cool! Det är bra att du kollar på oth, det är bäst!:D

    SvaraRadera