torsdag 17 mars 2011

Please don’t waste my time by pretending to love me.

bonjour! Sitter hemma i mitt rum just nu med någon random person som heter typ ... Soppi!;) Sista timmen hade vi hkk. Där gjorde vi våfflor och jag var king på det, till skillnad från när de en gång blev helt crazy och en gång blev det deg istället för smet, haha :D

När vi slutade så kom Soppi med mig hem, fast jag sa till henne att jag inte ville det, suck! Vi tog en lite annorlunda väg än vad jag annars brukar ta, och det slutade ju med att vi var ganska blöta, haha:D

Sandra var i skolan idag. Och det märkte man då verkligen. Det har varit så lugnt måndag, tisdag och onsdag när hon var sjuk;) Idag på matten var jag på väg att få ett sammanbrott, haha:D

Nåja, det var allt från mig för denna gång. Haré king!<3


Soppi när vi gick hem:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar