onsdag 23 mars 2011

Should I tell you how bad I need you now.

Tjenare! Skoldagen idag har varit precis som alla andra, så orkar inte skriva om den. Efter skolan promenerade jag hem till mommo och moffa. Just när jag kom ut från skolan och skulle börja gå så blev det snöstorm, trevligt, såg typ ingenting när jag gick! Gjorde två mackor när jag kom dit, ingen var hemma så fick leva på det istället för riktigt mat;) Oså kollade jag på tv fram till klockan 4, då mamma kom och hämtade mig. For till frissan.

När vi åkte hem så såg vi något som blixtrade, vi fattade inte vad det var. Sedan blixtrade det igen, 3 gånger! Jag tänkte att det åskade, men så tänkte jag att inte fan kan det ju göra det i mars. Men så sa pappa när vi kom hem att det hade mullrat en massa typ, och inget hade vi hört;)

Vi for till grankullenskolan och spelade badminton i en timme. Bastade när vi kom hem och nu ska jag göra en läxa snabbt och sen glo på one tree hill. Ciao<3


Här kan ni se lite hur jag har klippt. Bara lite kortare och uppklippt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar