tisdag 29 mars 2011

There’s someone who’s torn my heart apart.

Hade en riktigt chillig skoldag idag! Första timmen hade vi syslöjd, där vi var bara 5 stycken ungefär, och jag satt och stickade på min halsduk. Efter det hade vi nationella i no/labb. Lyckades fixa med mig lite hemläxor så att jag slapp komma på några lektioner, så slutade ungefär 10.30! :D

Promenerade med Sandra och hämtade mat oså gick vi hem till henne. Där åt vi och chillade. Sandra förklarade sin riktiga identitet på fb!;))


Lite efter 4 så kom familjen och hämtade mig oså drog vi en sväng till stugan. Vi har köpt ett nytt kylskåp och skulle lägga det på plats. Men den passade inte, fail! Imorgon har vi so prov, så nu ska jag plugga till det fram tills Desperate Housewives börjar! Pusshej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar