fredag 1 april 2011

Don’t take what you don’t need from me.

Hejhej! Idag har jag alltså som sagt hoppat på en buss 06.50 med Soppi. Kan ju säga att vi inte fick den bästa starten när vi var framme i Luleå! Jag skulle ta ut lite pengar från bankomaten, men då så tog den mitt kort!! Fick typ panik ju, tänkte att nu kan jag inte shoppa + alla mina pengar var borta. Men det fixades till slut, pappa förde över pengarna till mitt andra kort och beställde ett nytt.

Har köpt en t-shirt, en tröja och ett par byxor. Inte så mycket, men det räcker. När vi kom hem så kom Soppi till mig. Vi har dansat/spelat just dance och mario super bros och kollat på OC.. Nåjåå, har inte bilder från idag på datorn för jag hittar inte sladden. Men de kommer nån gång. Tjingeling!<3

Bild från sommaren 2010 när jag var med familjen + Malin på resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar