söndag 20 mars 2011

Tell me what’s a girl to do when she’s crying inside.

Tjabba! Är i stugan just nu. Det är även Tilde, som kom hit tidigare idag. Innan hon kom så har jag åkt skidor och skoter. Mommo och moffa har varit på besök och ätit våfflor. Även Ville kom med och var här en stund. Men han kom bara för att pappa behövde hans hjälp. Han hade nämligen, innan vi for ut med skotern, farit ut och skulle göra spår i skogen, men då fastnade han såklart ;)

Jag och Tilde har bastat, varit ute och fotograferat, elr jaa, jag fotograferade. Vi har även kollat en massa på OTH. Men jajjebing. Jag ska kolla runt på internet, bara det låter mig göra det och inte segar ihjäl, efter det ska jag lyssna på lite musik och sedan sova.

Bye<3


På bilden: Tilde
Fotograf: Jag

1 kommentar:

  1. anmäl dig gärna till min dagens länktävling<3
    http://liborius.blogg.se/2011/march/dagens-lanktavling-1.html#comment

    SvaraRadera