fredag 11 mars 2011

It's a good thing tears never show in the pouring rain.

Tjänare! Sitter på bussen just nu som tar mig till Luleå:D Ska spendera slutet av lovet hos mina underbara kusiner<3 Igår var jag alltså på bio med Ville och Malin; Gullivers resor. Den var inte så pjåkig! Men det är första gången jag var och kollade på en 3D film i Happis sen det kom och det var väl inte så där super bra. Det kostar extra om man ska ha 3D glasögonen, men man får inte behålla dom, som man får i några städer, utan man måste betala extra varje gång man ska kolla på en 3D film.. Och det som gör det ännu sämre är att man måste ju ha 3D glasögon, om man inte vill kolla på en suddig bild hela filmen, it sucks!

Nåja, är framme i Luleå om lite mer än 1h, ska väl försöka fördriva tiden med att äta min baguette och kolla på solsidan! Ciao<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar